Lite akvareller

i allt regnande har jag passat på o försökt lära mig lite akvarellteknik. Det här är de alster som spruttat ut ur Linda hittills.

samtliga är A4.  En del har fått tilläggsnamn efter vilken färg som ligger till grund. Detta istället för att jag ska döpa dom till 1,2 och 3 osv. 

samtliga verk är till salu om nån känner för det :)

hästen i hjärtat - Rose (fått namn efter den vackra färgen Permanent rose)



Hero. 




Perry
(Efter det här fotot så har jag bättrat på den lite till. Den var mest en träning på att måla av folk. Kanske itne helt genomtänkt att göra det i akvarell... )



Rid med hjärtat - Indian ( Döpt efter den snygga fägen Indian red )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0